En vecka kvar!!!

En veckas arbete kvar sen är jag mammaledig igen... till september. Hur underbart som helst. Tänkte att jag kanske skulle ta upp bloggen lite mer på allvar då... igen.... ska försöka i alla fall.
I början när Kiko kom så var man ju så ovan med allt, man hann ingentig. När man sen vande sig vid allt så fanns inte lusten eller orken till att blogga. Sen började jag jobba.... Ne nu gör vi ett försök .
Har kännt att jag behöver en hobby när jag blir mammaledig. D tar ju alla nattningar så dagarna brukar sluta med att jag sitter i soffan och småäter i stället. Nu har jag lite olika projekt som jag vill pyssla med i stället. Bland annat att fixa ett fotoalbum med Kierans första år. Har varit på Ordning och reda och köpt supergulligt album.
Hittade albumet på rea för 49kr ( ordpris 298kr) så jag köpte tre.... haha typiskt mig. Men det blir kanon att ha Kikos tre första år i lika dana album.
Det har varit ganska skönt att jobba men nu får det vara nog. Jag ska hem till min underbara pojke och mitt underbara hem, gladare och mer uppskattande än någonsin... Nu ser jag fram emot en fantastisk vår och en ännu bättre sommar.
Bästa skrotungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0