Kusinvitamin

I dag har vi haft en riktig mysdag hos farmor med kusin Bonnie som, jag säger det igen, är en av de gladaste sötsnörena jag haft och göra med någonsin! Hon skiner upp som en liten sol när man träffar henne och nu är hon inne i en pussperiod vilket är det mysigaste jag varit med om... Kieran fick sig åxå en och annan pussiluss från kusin... Vi åt god lunch och mös ihop, en liten stund i alla fall, sen somna Kirre.... som vanligt tröttmössan!

Finaste Tessan med älskade Bonnie

Farmor Brittis sysselsätter Bonnie

Kiko sömntuta....


Kom hem och packade lite inför vår skärgårdsvecka tillsammans med älskling som sedan pep iväg på fiske över natten! Fick ett ryck och satte Kiko i bilen och åkte ut till Huddinge och bror där vi träffade de andra kusinerna Vilda & Myra, käkade fläskpannkaka och mös. Spontanträffar är de bästa....

Nu är jag hemma och sitter i ett mörkt hus med popcorn och cola. Tog en bra stund att natta lillkillen i dag som grät och grät... fast vad kan man vänta sig av en liten skrutt som jollrar och är snäll en hel dag... det är liksom lite befogat att vara lite extra kinkig på kvällen då.....
Förresten har han börjat bli lite kinkig på kvällarna... det är som att han känner på sig att om han somnar så tar dagen slut och det är ju inget roligt... Lillskrutt!

I morgon piper vi ut till Ljusterö med Bonnie och föräldrar...skall bli så mysigt... nu håller vi tummarna för fint väder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0