Åter till vardagen.


Å så var man tillbaks i måndag-fredag dansen igen. Pappan åkte till jobbet med ångest i morse och mamman och bebisen har hängt med andra fina mammor och bebisar hela dagen... åter till vardag med andra ord.  Samtidigt som det är underbart så vill man ha pappan hemma hela tiden....

Hur som hellst så måste jag sluta hänga i centrum på dagarna... fasiken mammapengen ryker ju fortare än kvickt!!... I dag kom jag hem med en långklänning och ett par shorts från H&M ( med ursäkten om att jag Måste ha nåt till vår skärgårdssemester och förvisso kan jag ursäkta shortsen då alla mina andra är så tighta så de skär in i röven!!!), en liten bebispool och en mobilarm till lillen. Att jag dessutom gjorde av med några hundra på apoteket gör inte saken bättre.... ush... hur ska man ha råd med allt!
Spar till både dop utomlands och vintersemester i Thailand juh!!!

På apoteket köpte vi bitringar till lillen, som inte varit sigsjälv senaste veckan... kliar som bara den i munnen och dregglar.... tänder?!? Inte redan väl? Tre månader i överimorgon bara juh!!!

Bitringarna från Tommee Teepee är från tre månader och utformade som en napp.. skall förvaras i kylskåp och masserar bebisens tandkött där det kliar som värst! Få se vad Kiko tycker om det... ( Kiko är Kierans makedoniska smeknamn, då Kirre "Kire" = Bertil, Gösta eller annan motsvarighet i MK)


Kommentarer
Postat av: Sannis

Tack för idag vännen! Alltid lika kul att träffa dig/er! Kram

2011-06-07 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0