Egentid....

Häromdagen fick jag egentid av honey som spenderades i Nacka forum med lite shopping... Det skulle bli kul och skönt att komma iväg, men det blev lite sådär kan jag säga... kände mig lite vilsen och ensam när jag gick omkring.... dessutom var det en pina att prova kläder.. blev ledsen och less över att se ut som om jag vore gravid igen..... Tyvärr visar vågen mer nu än när jag kom hem från BB och det suger! Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något åt saken.... orkar inte må dåligt över fläbbet längre och dessutom blir det ganska dyrt att köpa nya kläder hela tiden för att man inte kommer i sina gamla....
Men jag hittade i alla fall ett fint linne inne på Zara som jag bara älskar...


det är små vita nyckelpigor på linnet =)

Anyhooo, nu ska jag göra något som jag själv fördömt och alltid sagt att jag aldrig ska göra... jag ska köra lite bantning på ren kur... vet inte om det funkar för mig men värt ett försök.. jag måste ha en kickstart för att bli peppad och nu har jag varit och köpt en veckas förbrukning av Cambridgekuren. Tanken är att köra en vecka och sen en vecka till om det går bra.... därefterter trappa upp med lite käk.... Vill att något ska hända och det snabbt... får se hur det går men jag hoppas på pepp och push... e så trött på att stoppa i mig skit och att ha fika som favoritsyssla....
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: LouiseLouise

Underbart fint linne!! ta det lungt med bantningen hördedu, jag blir ledsen när andra tjejer säger sådär om sig själva - de gör faktiskt ont att höra. Du är ju jättefin liksom, och du har ett barn!? visst klart man kan banta lite, men stressa inte - jag lovar det fungerar inte. Kroppen måste få sin tid, hur ivrig man än blir så finns de inga genvägar. Tänker på att du som är mamma också måste se till att orka ;-)

2011-07-05 @ 12:54:50
URL: http://stewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0