101015

Å vad jag är glad att det är fredag i dag, det betyder att jag slipper helvettes turen in till jobbet på morgon, i två hela dagar..... I morse fick jag skjuts in till jobbet och klarade mig från att krama toaletten men mådde lika illa för det... puh! Men i slutändan är det värt det... vartenda liten lidelse... jag ler igenom allt!! ♥

Vad händer i helgen då?... tja i kväll ska vi ha myskväll med grönsaker och dipp, å så har gubben i videobutiken övertalat oss att hyra filmen Dear John, haha kan inte riktigt se att D njuter av den, men gubben lovade att han skulle gilla't.
Lördagen är helt öppen, no plans Stan... skittråkigt, men D åker och fiskar som vanligt och jag har nada, niente inbokat. Ska kanske försöka mig på lite träning, skulle vara skönt.... Lika så på söndag, då vill jag gå en långpromenad i skogen...
Just nu är jag bara lycklig över att ha fredag!


PS. Appropå den här pinglans inlägg igår kväll, så säger jag bara att vit top och Jeans rule!! Alltid snygg, till allt. Bra köp där!

Puss å kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Spänx baby! Det är inte ofta det slinker ner något vitt i min korg men nu så! Och du är SUPERFIN! ♥

2010-10-19 @ 08:00:29
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0