Söderbönor!

Åh vilken härlig dag! Efter en riktigt slö morgon med min älskling så bar det av mot söder för att träffa min sköna söder-böna Sara. Vi hade ett viktigt mission i dag..... Vi städade nämligen ut hennes ex man ur hennes lägenhet, slängde gamla möbler och grejor och gjorde så att min sköna böna kan börja sitt nya, helt egna liv i sin mysiga lya på söder. Därefter blev det långpromis på söder, brunch och massor med mys. Vi tankade energi båda två helt enkelt! Lovely!

Haha, kolla in solisarna, så jäkla snygga.. Observera att bilden är tagen i April 2004, Manchester, UK

En annan sak som jag vill berätta om är att jag upptäckt en ny blogg som jag gillar starkt. En av tusen modebloggar må den vara men denna tjejen bjuder på sig själv på en helt annan nivå och även om jag följer systerns blogg så är denna i en helt egen klass, om ni frågar mig. Vacker är hon åxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0