Sing & Bling


I kväll mina vänner ska jag göra något som jag aldrig gjort förut. Jag ska gå på karaoke bar, fast i helt ny tappning. Man hyr nämligen olika rum, där man sitter och förfestar med sitt sällskap och sjunger karaoke. När man vill ha påfyllning från Baren trycker man på en knapp och då kommer servitrisen in med drinks!! Haha ska faktiskt bli riktigt kul fast jag tycker synd om de andra som får höra mig sjunga.... Därefter blir det nog en tur till Undici, ni vet Brolins omtalade restaurang/bar... ännu en premiär för min del så vi får se hur kvällen artar sig, men kul lär det blir... som vanligt med gott sällskap!

Men innan alla festligheter tänkte jag ta mig en tur förbi Forum ( Nacka) och fortsätta den eviga jakten på den perfekta outfiten... jag behöver ju något att gå ut i ikväll och dessutom behöver jag ett hårklipp badly så det ska jag åxå försöka klämma in. Men först.... Kaffe, kaffe kaffe kaffe.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0