Post operation weekend!

Good times people....  Lååång och skön helg, massor av hyrfilm, lata kaffestunder i solen och mycket mys med min kärlek. Känner mig starkare och starkare för var dag som går, efter min sjukhusvistelse och allt. Nu kan jag knappt vänta tills jag kan börja träna igen, jag ska bli så fit!!! Haha! Igår var vi på en 30-års fest och jag fick äntligen partaja med mina  long lost homies =P. Superskoj och jättelänge sedan, men vår foursome går alltid hem.
 
(en sommarkväll 2007)
Förresten så vart D jättefull och superrolig!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ha ha! Schysst bild.. Jag hade skitkul igår - och det var tack vare er! Jag skrattade så jag grät åt D, hur mår han idag, förresten? Med tanke på alla köttbullar, alltså.. :-D Puss!

2010-03-21 @ 17:59:09
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0