I ♥ Shopping, om någon hade missat det...

Helgen var rätt lugn för att vara lönehelg. Fredag = Massor med vin och AW på jobbet.
Lördag= Underbar dag hemma hos min älskade MaryJ med hennes små trollungar. Bus och gos och åter igen Vin med en massa ost till. Det är så skönt att åka iväg en sväng och bara få vara med sin älskade vän, trots att jag fortfarande anser att Eskilstuna och surroundings är staden som gud glömde!!!
I söndags när jag skulle åka hem satt jag fast på tåstation i timmar pga inställda tåg och dylikt. Inte ens Pressbyrån var öppen. Tog mig ner på stan en sväng men alla affärer var ju stända, herregud, vad trodde jag liksom, det var ju söndag så gud förbjude att något skulle vara öppet innan tolv!!!
När jag kom hem var jag lika road som en gurka så jag snodde D's bil och åkte på en shoppingtripp till Nacka Forum, som BTW borde få pris för bästa köpcentrum, om inte för annat så för de underbara smoothisarna som går att köpa där. Coco Sunshine forever. Hur som haver så har jag denna helg fått med mig en hel del snyggt....





Har nån missat att jag älskar randigt.....
I alla fall så blev det en superfin skräddarsydd svart kavaj från Mango (på rea) En randig kavaj i tjock trikå från Zara (I lööööv) ett par stuprörsjeans i finaste créme-färgen med supersöta detaljer ( som på bilden, strass i nitarna) och självklart ett par slitna jeansshorts i "Boyfriend" style.... och lite annat smått och gott, som dessa solisar (som jag spanat på länge) från Mango med beige/gammelrosa bågar.



Märks det att jag toklängtar efter vår?? 

Annat var det när jag kom hem från jobbet i dag och fick skotta 15cm nysnöad blötsnö....INTE glamour! INTE cool!

Annat var det här:


Kommentarer
Postat av: Sillen

Vad roligt att du börjat blogga igen :-) Och vad roligt att jag tänkte på din blogg och kikade in!!

Händer inte ofta!!!

Vår my friend is det typ evigheter kvar till! Mina nya fina stövlar får stå oanvända ett tag till :-(

Pööösseen! <3

2010-03-01 @ 22:47:45
Postat av: Sillen

Klockrena vår/sommar kläder b.t.w!

2010-03-01 @ 22:49:20
Postat av: Tince

Love love love the brills!!

2010-03-02 @ 08:30:11
Postat av: Nina

Szilvi: Åh way för långt kvar till vår, och ja angående bloggen, plötsligt händer det!



Tince: Ja visst va dom fina, kommer du ihåg våra superfina som vi har lika dana (gröna), jag tror mina gjorde sitt i Mexico....

2010-03-02 @ 09:08:24
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh, tack fina du! Precis vad jag behövde.. :-) Snygga stuff, nu får våren ta och masa sig hit. PUSS!

2010-03-02 @ 09:40:59
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0