En plats i solen

Jag har bestämt mig för att ta två veckors semester i sommar, och en av dessa ska definitivt spenderas i solen, någonstans, med någon!?! Kanske med Mary? Mamma? En ny reskompis? Själv?
Är jättesugen på Norra Grekland, eller Grekland över huvud taget, för jag älskar Grekland. Det är helt underbart.
Jag har bestämt mig så pass att jag tom klickat hem en ny bikini från H&M Magazine. I Love it! ♥ Det dryper lyx över denna enkla men otroligt vackra kreation!

Tänk att finligga vid poolen med en Frozen nånting i handen, i denna lilla, medans eftermiddagssolen gassar.

Vem vet, det kanske blir en tripp till detta underbara ställe!


Thassos, Greece


Kommentarer
Postat av: Mary

Jag vill jag vill jag vill, ska verkligen kika upp det här noggrant darling! <3

2010-03-06 @ 20:06:22
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0