Artister spelar för livet...


Igår var jag på galan "Artister spelar för livet" - en artistgala för Cystisk Fibros. En underbar och väldigt känslomässigt laddad kväll. Tror jag grät och skrattade om vartannat. Det bästa på hela kvällen var när min lilla underbara brorsdotter Myra 3 år kom upp på storbild över hela scenen och sa:"När jag hoppar så hoppar slemmet ut" och var så underbart söt som bara hon kan vara.
Hehe, världens sötaste skrutt! Här inte så gammal!

För övrigt så var Adam Alsing konferancier och artister var bla. Alcazar, Björn Skifs, Jessica Folker, Magnus Carlsson, Mojje, Charlotte Pirelli med flera.... Tycker det är stort att så många stora artister ställer upp för en sån bra sak, alla pengar gick nämligen oavkortat till forskningen för Cystisk Fibros. Grymt!


Kommentarer
Postat av: Tince

Hon är ju urgullig din lilla brorsdotter. Hoppas att dem hittar nått som kan bota hennes sjukdom eller göra den lättare att leva med iaf..

Krams

2010-03-24 @ 09:52:33
Postat av: Nina

Tince! Visst e hon! Hur e läget med dig? Miss u vännen. Puss!

2010-03-24 @ 14:22:36
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Tince

Det är bra med mig men hallå vi måste bli bättre på å höras!! Skype?!

Märker ju att en hel del uppdatering krävs.. Tänker på dig!

Krams

2010-03-25 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0