Viva la Mexico and books!

Jag vill tillbaks....


Jag vet att det är Sverige vi bor i, och att det bara är februari, och att det faktiskt fortfarande är vinter, men jag kan ändå inte låta bli att tänka på hur låååååååååååååång tid det kommer att ta innan snön smälter och solen börjar värma. Vet ni, jag längtar så jag spricker.... Jag vill ha på mig lager på lager av vårkläder, inte lager på lager av vinterkläder, mössor och vantar. Jag vill gå i annat än mina tjocka vinterstövlar ( för tro mig inget annat funkar just nu) och jag vill inte skotta mer snö... jäkla tjat!!!

I går kom jag efter två timmar på vift äntligen hem i alla fall och till min glädje hittade jag årets H&M-bonus i brevlådan. Jahapp, guldkund i år igen. Hur i H-vette kan en människa handla för ca 17000kr på H&M på ett år??? Det är exakt 1416,66kr i månaden. På H&M!!!! Jag som inte ens tycker att jag handlar överdrivet mycket på H&M. ( undrar hur många gånger jag kan nämna H&M i ett litet stycke?). I alla fall så blir det ännu lite mer shopping för de trevliga checkarna.

Nu måste jag tipsa om en serie böcker som jag läser som är så sjukt kul. Den första köpte på  väg till New York såklart och tada.... självklart heter den "I heart New York". Jag glömde bort att jag hade den och läste den inte förrän jag låg på stranden i Mexico, eller rättare sagt Lusläste den!!! Störtskön. Handlar om Angela som i panik flyr till NY från London (när hon får reda på att hennes kille är otrogen, på sin bästa väns bröllop) Väl i NY börjar äventyren och hon börjar skriva blogg för tidningen The Look, dejtar två killar samtidigt och lär sig leva igen.... haha den är verkligen störtskön.... efterföljaren heter "I Heart Hollywood" och tredje boken som kommer ut i sommar heter "I Heart Paris". Kolla även in bloggen här . Lindsey Kelk kan skriva hon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0