Har ni sett på maken....

Utanför min dörr i dag.... och alla andra dagar de senaste månaderna...... aja fortfarande, vad är en bal på slottet!?!



Nu till något roligare.... Shopping....ni vet när man letar efter den perfekta grejen, som man har i huvudet men egentligen inte sett i affären eller någon annan stans.... i alla fall hittade jag en underbar jeansjacka med puffärm och trekvartsärm på HM (såklart), men något fattades..... så kom jag på att byta ut knapparna mot något roligare. Den hade nämligen skitfula blågrå plastknappar som förstörde hela looken av romantisk liten puff-mojäng. Jag köpte jackan och gick upp med den till tygaffären där jag valde ut nya knappar i rosaskimrande metallic och vips blev det ett perfek plagg som jag säkert kommer att vara ensam om att ha..... jag är supernöjd och läääängtar till vår så jag kan ha den på mig ( känns lite off att ha den nu). Vad tycks...... ( tyvärr tog jag ju ingen "före" bild)



Haha, en rolig sak som min darling Mary J påpeka, kan ni läsa om här... och det roligaste av allt var Mimmi som svara;"Jag kommer....." haha. Jag var inte ensam om att vara snurrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0