Nej jag har inte ätit en semla....

men det har alla andra i min närhet gjort, medan jag fått knapra på en morot.... aja vad är en bal på slottet. Detox dag tre mina vänner....wohooo att gå från att dricka minst 3 Piña Coladas/Margheritas om dagen och att röka minst ett paket cigg och mellan varven få i sig några koppar ( testa sisådär mellan fem och åtta) kaffe i flera veckor till att sluta tvärt med allt ( fjärde dagen för ciggen) det är ganska hårt, men jag är stark!!!
I dag ska jag ta en sväng förbi den fantastiska dietshop och inhandla lite proviant!

Ute snöar det stora bomullsbollar, helt sjukt. Tror nästan det skulle kunna vara julafton. Ush vad jag längtar till sommar, det är löjligt!




En rolig grej dock är att jag precis köpt en resa till Zürich, Schweiz, i Maj... en långhelg. Jag ska åka med min vän Jasmine och vi ska få bo hos hennes mamma. Dom bor precis brevid Lindt's Chokladfabrik... Moahahahahaha!




Kommentarer
Postat av: Mary

Jäklar vad härligt!!! Gud så avis jag blir. Du o jag skulle oxå ha kommit iväg nånstans gumms, hade varit übernice. Och btw, jag är impad, du är asduktig, keeeeep on. Men när du kommer till mig kan vi väl mysa med både det ena o det andra va ;o) Då är väl detoxen avslutad? PUSS

2010-02-17 @ 11:41:01
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0