Snart tar jag helg...

Går inte med ord att beskriva hur skönt jag tycker att det är med helg. Det har varit en otroligt intensiv vecka och jag behöver all ledighet jag kan få. Planen var att D skulle ut och fiska i kväll och jag skulle få ordning mitt hem, packa upp överblivna kartonger, städa osv... jag älskar att pyssla hemma när jag är själv, men som sagt, det lät mycket roligare att gå på bio och sen ta en sväng på stan, dricka lite drinkar osv.....
Får se hur mycket jag orkar, jag har problem med magen, har haft ont nu i flera dagar, så att jag inte ens kan sova på natten..... Jag är inte gravid, jag har inte mens och inte heller ägglossning, så jag börjar bli rätt nervös, men vägrar sätta mig på nån akutmottagning.... Då håller jag hellre ut tills på måndag och hoppas på att det går över..... Funerar på endometrios eller vad det heter..... hmmmm!

Har precis smällt i mig äppelpaj som min underbara kollega Jenny bakat och vi bestämde att nån ska baka fredagsmys varje vecka. Nästa fredag ska dom få smaska min underbara Red Velvet Cake....

I morgon ska jag vara mekaniker och åka å köpa ett nytt blibatteri till min fars bil samt assistera Dannes kompis Pettan när han sätter in det.... Då kan jag bocka av oljefläckar på listan av lort som har hamnat på mina kläder de senaste veckorna =P

Anyhooo nu är det fredagsmöte om sju minuter och sen bär det av mot Söder och söta Sahara =) Henne ska jag pyssla om i kväll för det är hon värd!



Min NY-resepartner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0