New York, New York



Äntligen är biljetten köpt, hotellet bokat, Sex & The City sightseeingbiljett inhandlad, outletshoppingen inplanerad..... JAG SKA TILL NYC WOHOOOOOOOOOOOO!!!! Finally!.... och när jag kom hem å berätta för Älsklingen att jag köpt min biljett så suckade han och sa att min 30års dags present var förstörd, han skulle ju köpa biljetter till mig... men men, varför vänta på nån annan när man kan själv =P Jag är överlycklig och det känns hur bra som hellst att ge sig själv en riktig födelsedagspresent =)
Den 19 november bär det av mot äpplet i 5 dar och 4 nätter, helt sjukt underbart...
Packlista:
* Sköna skor
* Kamera
* Tom resväska
* En massa dollares

Seee ya!


Kommentarer
Postat av: Mary

Shiit vad spännande!!!! Lyckost och det är du värd. Åker du själv eller? PUSS o KRAM

2009-09-15 @ 07:57:38
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0