Nars

Min härligt underbara (gay?) kollega åker till NY i morgon. (ett jäkla tjat om äpplen) och jag kunde inte låta bli att beställa min favvo rouge i ny tappning! NARS Super Orgasm... en uppdaterad variant av den underbara Orgasm. Hoppas hoppas Kenneth inte glömmer det, men annars får jag hålla ut några månader och inhandla det själv.

Det är viktigt att skapa sig en kom-ihåg-lista med alla "vill ha" från USA annars händer det som hände mig i Paris, man kommer bara hem med hälften av allt man hade planerat att köpa och så blir man så sjukt irriterad och besviken på sig själv för att man inte har en aning om när man kommer åka tillbaks igen!
När jag åker till Paris nästa gång ska jag i alla fall bosätta mig på te-huset Ladurée och äta macaroons tills jag blir grön i ansiktet, sen ska jag köpa med mig resterande sötkakor hem i en stooooooooor kartong!!


Hur ska ni förgylla er helg mina kära vänner, har ni några lyx och glamourtips? Jag behöver förgylla mitt liv med lite lyx och flärd!
Puss å kram, ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0