Ut å Jonna!

Jonna (ordet inte namnet) måste vara det fulaste jag hört på länge... alltså Cykla, enligt min kära sambo.... värre "tugg" får man leta efter... Men det är i alla fall det vi ska göra i stället för att gå denna kväll.... efter tre veckor i sträck i samma 8km spår kände jag att det var dax för lite förnyelse... nu blir det till att jonna en 1,3 mil i stället... härligt... se upp om ni ser mig i spåret säger jag bara, hoppa undan, spring för livet, krama ett träd bara du håller dig undan för jag har då inget balansssinne =P



Var nyss iväg och hämta mitt paket på posten med Fit-meal i choklad och vaniljsmak, i morgon börjar jag min stenhårda diet... ( Förvisso inte lika stenhård som när en viss Malin *beundransvärd* brukar köra då hon ens inte stoppar ett tuggummi i mun, men ganska hård ändå).
 Såhär ska en bra dag se ut:

Frukost: Fitmeal
Mellis: Avocado & kokt ägg
Lunch: Fitmeal
Mellis: lite nötter & skinka
Middag: Fisk och grönsaker
Å så en massa motion på det såklart.

Det bästa med Fitmeal är att den inte innehåller några mjölkprodukter så min lilla känsliga mage kommer att må finemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0