Sunshine...

Vilken härlig morgon att vakna upp till, solen skiner och vädret är underbart.... I dag är jag en rocker... en öm rocker... baken värker och benen känns helt stabbiga sen cykelturen men det är härligt! Dagen började bra med mitt fitmeal som smakar över förväntan och mätt blev jag åxå.... nu smaskar jag på en 7-11 kaffe som smakar helt ok.
Funderande en stund på att i dag sätta mig in i Lissabonföredraget som det pratas för fullt om men det lät så tråkigt så jag bestämde mig för att ignorera det och förbli okunnig.

Kommentarer
Postat av: Maria o Mäddy

Hahahaha, asgarvar, Lissabonfördraget, om du tänker sätta dig in i det så go girl, im on, ride on som vi säger hemma i norrlands murriga skogar, så ska jag oxå läsa om det där jäkla fördraget som det surras om.. Jag har noll nada zip koll och vill inte ha heller.. så jag hoppas du låter bli så att jag slipper ;) Osså en liten truddeluttlåt till dig så här på morron.. du vet den där Merci-reklamen, chokladreklamen alltså... " Im so happy that i found you.... " tra allaa lalala lalalal....

2009-05-07 @ 09:41:48
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Nikolina

Åh vad du e söt min käresta Katt! Tack för trudilutten, den värmde... puss å kram!

2009-05-07 @ 10:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0