Perfekt hud?

Jag som alla andra strävar efter superlena ben på sommaren ( vinterhalvåret erkänner jag att jag är för lat för att hålla på) och förra året investerade jag i den dyraste epilatorn jag kunde hitta. Jag måste erkänna att jag är supernöjd med den och visst gör det ont första gångerna men det försvinner snabbt och mina ben håller sig hårfria i flera veckor, dessutom blir man mindre och mindre hårig för varje gång det växer ut. Jag har dock ett stort problem och det är alla inåtväxande hårstrån som kommer efteråt, som jag febrilt pillar upp med pincett och som gör små fula sår på benen. Jag blir tokig på dessa. Nu kanske min räddning kommer. Veet har skapat en Aftercare produkt som ska motverka dessa hår.
Veet After Care Anti Ingrown Hair Cream, en efterbehandlingskräm som motverkar röda noppor och inåtväxande strån. Krämen exfolierar huden varsamt och håller den mjuk, innehåller druvkoncentrat som motverkar rodnad och irritation.
Vad tror ni? Funkar det?.... Inte vet jag men jag tänker i alla fall springa ner till Kicks och prova, för skulle det funka så är ingen lyckligare än jag...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej goding! Jag tror fasen jag ska investera i en epilator till sommaren jag med.. Är så förbannat trött på rakhyvlar! Vad har du för någon? Var den svinigt dyr eller...? :-) Ha en mysig kväll (vad skööönt att få vara helt själv..!) Puss!

2009-05-15 @ 15:09:14
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0