Little bit of everything!

Det händer lite för mycket på en gång i mitt liv just nu, men är det inte alltid så.... Förutom mina hemligheter ( i morgon avslöjas dom om allt går som det ska, så håll till godo) är det ju snart dax för flytt och planering av nya bygget. Många val som skall göras med tanke på att hela radhuset skall blåsas. Det skall prioriteras och skrivas listor på vilken ordning saker och ting skall ske osv osv. Om mindre än två veckor flyttar vi in till min mor och far och innan det skall allt ha packats och magasinerats över sommaren. Dagen efter flytten tar mitt fiina kusinbarn  Viktorija studenten och dagen efter det så åker jag till Makedonija så det är lite hektiskt just nu vill jag lova! Puh, full rulle men skoj, jag ser fram emot allt ska ni veta.

Helgen var sjukt härlig i alla fall, med Mello, grillning, långpromenader och goda middagar och massor av vila såklart.
Ne nu ska jag jobba på om jag ska komma härifrån i dag.... Puss å kram!

PS: Ush vilket tråkigt onödigt inlägg!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har du inte börjat packa än? :-) Ha ha! Det som är så kul.. Hur länge ska du vara i Makedonien? Vad kul! Och skönt med lite värme.. Puss!

2009-05-19 @ 09:40:29
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0