Fredag = lonelydag!

Fredagar e alltid lite vemodiga för mig, för trots att det är helg, vilket är underbart, så betyder det oftast att jag får spendera min natt själv. Min älskade bättre hälft har ju precis klivit in i den fiskesesongen där man fiskar nattetid och det betyder att han ligger själv i ett tält i en skog nära dig medans jag får tillbringa min tid bäst jag vill själv i en stor dubbelsäng. Kan vara ganska skönt men även fruktansvärt ensamt emellanåt. Nåja bejb har hyrt tre chickflicks till mig så jag ska slippa vara uttråkad i kväll så det får väl duga.

Miss my babe.....

Anyhooo, Spik-helvettes-mattan fick åka tillbaks, det gick inte, jag såg fram emot den sjukt mycket men jag blev tokig tillslut. Kalla mig känslig, kalla mig va fan ni vill, men alltså jag har ju varit med om tusen gånger skönare saker än att få huden genomborrad av tusen nålar!!! Ne inte riktigt min grej, sen kom jag även på att jag faktiskt inte har så stora avslappningsproblem, jag menar så fort mitt lilla huvud nuddar en kudde så är jag redan i djupaste sömnen... då kanske man inte riktigt klassas som spänd!!

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duchen och bli människa igen tänkte jag... sitter nämligen fortfarande i PJ's och dricker en kopp kaffe med håret ståendes åt alla håll och kanter...
See ya later darls!
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Malin/Lillpiga

Du ska få testa min matta vid tillfälle. :) Och jag vill GÄRNA veta om mirakelkrämen funkar!

2009-05-15 @ 18:30:27
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0