Fram och tillbaka!

Puh vilken dag jag har haft... fram och tillbaks, fram och tillbaks, ett möte blev tre och ett blev bara piss.... snart mina vänner snart ska jag berätta. Hur som hellst när det ena blev piss då var jag tvungen att tröstshoppa lite på Åhléns =D
Ovanligt att jag shoppar!!! För att citera Lillpigan: "Det pågår ett relativt våldsamt shoppande här"... I agree my dear... min käre D håller på att få nippran på alla paket som kommer och då ska vi inte tala om alla påsar som står halvuppackade i hallen!
I dag kom jag i alla fall hem med Make Up Stores underbara Gobi Woner Powder  (Pudret som ger en porslinshy. Wonder Powder är så lätt att man känner sig osminkad och ger ett naturligt skimmer, Jämnar ut huden, döljer rodnader och fina linjer på ett nästan magiskt sätt.) Det är verkligen sjukt fiint och bra, och till det så var jag ju självklart tvungen att ha en borste ( som om jag inte har 15 st redan) så det fick bli en specialborste som inte är rundad utan platt, vilket gör att man inte måste jobba så mycket med appliceringen.
PS: Fick tipset från störtsköna Tyra's blogg, min favoritblogg just nu...

Vidare blev det även ett par svarta stuprörsjeans från Åhlens, med den perfekta passformen för både röv och midja =) Det bästa av allt är att jag kom in i ett par 29:or vilket jag inte gjort på flera år...tjohoooo det lönar sig med fitmeals ( som jag fortfarande kör på och faktiskt tycker är goda) 27:or nästa =P

Nu ska jag äta ananas med min älskade älskling!
Puss å kram, ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0