Det tar aldrig slut!

Om ni undrar vart jag varit hela helgen så är svaret: Begravd bland dammråttor och kartonger!!! Det tar ju aldrig slut. Har fyllt ca 30 kartonger nu, och då räknar jag inte med alla som står nere i förrådet. Har slängt flera säckar med grejor till Myrorna och köket har jag knappt börjat med. Jag fattar inte hur mycket som får plats i en liten tvåa???
I dag ska jag i alla fall ta en cykeltur ner till tyresö centrum. Jeansbutiken går i konken och jag ska jaga rätt på ett par miss sixty jeans som jag trånat efter, hoppas de finns kvar!
Anyhoo..... sen hitta ni mig bland kartonger igen, för trots strålande sol lär jag ju inte få se den eller ha tid att njuta av den, fast det beror ju på hur effektiv man e :)
Bjussar på dagens fläta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0