Sunshine on my window...



Hallå... är det nån som har missat det underbara solskenet i dag... Jag är överlycklig =) Det  är så underbart, även om jag frös ihjäl i morse på väg till jobbet, blöt i håret som jag var.
I dag är jag på kontoret fram till lunch, sen bär det av mot det hemliga mötet och lunch med min Darling.. efter det fortsätter jag arbetsdagen hemifrån.

I morgon åker mor & far till Kina och jag skulle ju behöva göra en liten shoppinglista till dem, fast just nu kommer jag inte på någnting som jag verkligen vill ha därifrån... Hur ska man veta liksom??? På min tidigare arbetsplats åkte min chef till Kina några gånger om året och shoppade järnet och då hade man stenkoll på alla smycken, väskor och diverse andra attiraljer som man kunde fynda men nu har jag ingen aning!
Får väl googla lite =)

Nu måste jag snart iväg, men vi hörs senare!
Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0