Tändstickor att låna ut?

...någon?? Jag är så trött i dag så jag skulle behöva ungefär en hel tändsticksask för att hålla ögonen öppna. I bland önskar jag att jag var hemmafru, ni vet en såndär riktig Amerikansk "Stay at home Wife", som sover sin skönhetssöm tills hon är utvilad, går upp och äter lite färska bär till frukost, åker till gymet och får lite träningshjälp av en gorgeous PT,åker å käkar lite lunch på nåt shysst ställe med en skvallerkompis, får därefter en manikyr och pedikyr.. åker hem för att titta på dagens såpor på tv och sen microwavar den catrade middagen lagom tills snubben kommer hem från jobbet... Vissa dagar låter det faktiskt ganska lockande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0