snöstorm...

skulle det visst bli i dag, det var i alla fall det sista min chef sa innan han tog helg! VI får se, men jag hoppas att den kommer i eftermiddag i så fall för jag tänkte låna padres bil och åka till närmsta köpcentrum. Köpte nämligen ett par stövler för en vecka sen, som jag var så nöjd med, och har letat efter hela vintern... EN VECKA och kolla resultatet:

Hela skiten sprack! Jag tyckte det blev lite kallt om foten när jag var påväg hem från jobbet..... inte så kontstigt!
Måste byta dessa...
Sen tänkte jag även försöka inreda mitt badrum lite smart, fick inspiration hos söta Helena igår. Det blir en sväng förbi Granit och Lagerhaus med.
Ciao Amores!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0