Precis hemkommen...

från Heron City. Äntligen var vi och såg Twilight. Jag hade höga förväntningar och den var bra, men jag väntade mig nog lite mer... fast den var otroligt "breathtaking" (kom inte på ordet på svenska).
I dag var jag iväg till Sickla med mamma och pappa, bytte stövlarna till nya lika dana, få se hur länge de håller......
Lite mer shopping blev det åxå, så klart, det är ju mig vi pratar om. Var hemma hos J & H igår och blev inspirerad till att fixa lite i badrummet så det blev en vända till Granit.... sen fyndade jag sjukt bra grejor , bla ett par jeansleggings från VILA, med drakedja nertill.... vilken super ide, jeans fast leggings, det blir mitt favvoplagg i vår i alla fall!
Sen hittade jag mina favorit velour leggings till halva halva priset...... och i min storlek, tjohoooo, en riktigt bra dag, trots regn och rusk......

(Badrummet, tidningställ till D's alla blaskor och stålvajer med sugproppar att hänga smycken och diverse andra småsaker i)

(några av dagens fynd!)

Nu till sängen!
God natt♥
PS. Är småkåt i randiga tröjor..... det är mitt it-plagg just nu tillsammans med mina velour leggings..... kom å kika in i min garderob så fattar ni varför!


Kommentarer
Postat av: Lisa

twilight är ju så bra!

2009-01-25 @ 10:17:32
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Helena

Bio! Bio! Bio! Snaaart är det dags. Jeeej!

2009-01-26 @ 10:08:38
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Malin

En sån där upphängningsmojäng skulle jag med behövt, var hittar man det tro? Kramis!!

2009-01-26 @ 10:48:47
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0