Nya tag



Nu mina vänner är det dax igen.... Jag ska äntligen masa mig tillbaks till Gymmet! Hoppas jag hittar motivationen, men Tessan å jag har lovat att peppa varandra och det brukar funka bra. Jag har inte varit på SATS sen i början av December någongång, och tro mig, det behövs, bigtimes!!! Nu ska jag omvandla bloggen till hälsoblogg i stället för gnällblogg =) Försöka kan man ju i alla fall! Nu har jag ny gymväska, nya löparbrallor, löparstrumpor, träningsskor,ipod,  träningsbh.... så jag har ingenting att komma med, no excuses.....

Kommentarer
Postat av: Sillen

ooooh, precis vad jag bestämt mig för =) Och jag (ny)börjar på SATS idag!! Gumsen, allt bra? Ring när du kan och vill! Pussilussen /din Sill

2009-01-27 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0