nätverkskort & chilli

Det är vad min kväll kommer att bestå av, jag ska hem och laga lite Chilli con Carne till middag tänkte jag och sen ge mig på att koppla ihop allt virrvarr av lådor och kablar som kom från Telia igår... Bredbandstv/bredband/bredbandstelefoni.... allt ska fixas och eftersom jag är det tekniska geniet hemma (!!!) så blir det ju förmodligen jag som får svettas och svära över att det inte funkar. Igår insåg vi i alla fall att vi behöver köpa till ett trådlöst nätverkskort, och det skickade jag D på att göra...
Jag är så otroligt less på Telia just nu i alla fall, för en beställning som gjordes i början av november borde vara klar för länge länge sedan men icke!
Jag har ringt tre gånger bara för att beställa en trådlös mojäng till bredbands-Tvn och när grejerna kom i går så låg det ändå ingen sådan med. Än en gång fick jag sitta hundra timmar i telefonkö till Telias förbannade kundtjänst och då har dom för tredje ggn missat att lägga till mojängen och nu är den slut, så vi får vänta till februari OCH dessutom betala för den, för kampanjen som var innan Jul har ju gått ut!!!
Jag pallar faktiskt inte tjafsa mer, just nu hoppas jag bara att få allt å funka i kväll..
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: E

Fan vad go du är tjejen, tack vad glad jag blev nu :-D hihih ja är inte geniet här hemma,min syster fick de delarna, kram

2009-01-15 @ 19:12:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Limi

fyyyyy Telia.... Läste nånstans att Tele" är på bettet. ast det är kanske så dax nu. Good luck med alla kablarna :-)

2009-01-15 @ 20:27:06
URL: http://limi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0