inget svart i sikte

Ska det vara så svårt att hitta en snygg svart väska som inte kostar flera tusen och inte ser så jäkla cheap ut???
Jag är fruktansvärt kräsen när det kommer till handväskor och oftast slutar det med att jag använder samma väska dag ut och dag in när jag väl hittar något. Har nu i alla fall varit inne i alla affärer som jag hittade runt City, inklusive alla nätshoppar som säljer handväskor, men icke..... Det går inte allt ser så billigt och fult ut.... ska det vara så svårt va?
Det närmsta jag kom var i alla fall denna:

Men jag vet inte, den var inte sååå snygg att jag lägger 800 + frakt på den...... eller??? Åh vad svårt!
Haha, vilka i-lands problem va! Helt sjukt att man inte har bättre saker för sig!
Nåväl, det är som det är.... jakten fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0