Hair & Face Stockholm


En ros till salongen i PUB i dag! Jag var ju iväg i fredags och slingade håret, i två färger, en ljusbrun och en guldton.... Resultatet: ja det syntes knappt, dessutom såg jag i morse när jag satte upp håret att det ser ut som en tvåmånaders utväxt i luggen. Detta kombinerat med andra missar här och var gjorde mig riktigt upprörd. Det är ju inte gratis att fixa håret direkt. Jag gick i alla fall tillbaks och visade upp mig och sa att jag inte var nöjd. Jag hade stålsatt mig hela morgonen och var beredd på fight, men tjejen i kassan var så söt. Tyckte att det var jättebra att jag kommit tillbaks och bokade utan att ifrågasätta två timmar i morgon. Dom skulle göra om allt och fixa det jag inte var nöjd med, och självklart skulle jag inte betala igen! Jag blev riktigt positivt överraskad och förvånad då min tidigare erfarenhet  inte varit så bra när det gäller "salonger". Bra jobbat säger jag och nu har ni en trogen kund =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud vad strongt gjort!! Av dig alltså o gå tebaks! Just det där är man ju så jävla kass på, o tala om när man är missnöjd, och man ska ju verkligen göra det, titt, du får allt for free o nu lär du bli superfin!!!! Jag vill oxåsnyft.. Puss darling!

2009-01-27 @ 13:36:34
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0