Gott nytt år!

Jahapp, då var man tillbaks igen! Som ni märkte tog jag semester från blogg och allt vad internet heter, men det var iofs inte så frivilligt. Glocalfuckinnet stängde ner bredbandet och Telia glömde koppla på, så nu är vi utan i några veckor till..... Sjukt trist var det att vara hemma och ledig i 15 dagar utan internet! D var iofs superglad över att han hade sin tjej brevid sig i soffan och inte framför datan stup i kvarten, men det blev inga nya filmer att mysa till... I stället har vi fixat och donat hemma, fönsterbänkar och bardisk är på plats, matbordet och nya spisen är likaså... vi har bakat muffins, amerikanska angelcakes och lagat storkok. Köpte skridskor en dag och har varit ute på isen ett par timmar om dan. Det har varit en riktigt supernice lång och välbehövd ledighet. Vi har myst med vänner och familj hela julen och med varandra såklart ♥.
Vi insåg att det var första gången som vi var lediga ihop och hemma båda två, D var inte ute på fiskeäventyr en enda gång, kors i taket. Vi hann fira lite 6-års dag åxå, tiden går himla fort när man har roligt =)

Jag har åxå hunnit paja nacken totalt. Det bara small. Vi var ute och åkte skridskor på isen och jag var visst inte så ledlös som jag trodde, så nu går jag omkring med stödkrage som värsta muppen... men det är det enda som hjälper mot smärtan! Stödkrake och jumpadojjor!

Sååå snygg!
Anyways ska bli bättre på att blogga nu, hoppas jag.
God fortsättning alla mina vänner och nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, ÄNTLIGEN! You´re back! Har saknat dig.. :-) När, när, NÄR ska vi ta och spela Wii och mysa?? (Eller ta ett glas vin?) Puss från oss!

2009-01-07 @ 09:32:22
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Malin

Where is da pix on da kök???

2009-01-07 @ 18:18:06
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0