Dass-måndag

Jahapp, då var arbetsveckan här igen... Läste precis nåns facebook kommentar om att det var så skönt att komma tillbaks till jobb på måndag, jag håller INTE med.... är så trött så mina ögonlock känns som två tunga dasslock! Hatar vädret hatar det mesta. (shit vilken positiv kick jag måste vara!). Ser i alla fall fram emot Galapremiären som jag ska på med Helena i kväll! Ska bli nice att ha lite egentid med puddingen!

I går var dock supermysigt, söndagsmiddag hos svärmor och vi träffa Missy T och Nicke, solbruna och frächa nyss hemkomna från Thailand....
Jag och D fick superfina presenter och jag är så glad... Miss T hade köpt ett par converse och en stones-t-shirt till mig! Tack så mycket darling ♥ U made my day!
Snart är det dax för lunch och som vanligt blir det väl lite yoghurt och bär för min del. Måste springa på stan och byta diverse reafynd men åxå försöka hitta en snygg svart handväska...... tips någon?? Hittar jag ingen tänker jag spara till en till DKNY, så det sa!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0