Dålig bloggerska!


Gud vilken dålig bloggerska jag är, jag har aldrig en kamera till hands när det gäller och även när jag har det så tycker jag oftast att det är för pinsamt för att ta upp och fota!
Som igår. Självklart var Gael på plats, och jag hade gjort ganska mycket för ett foto, men nej, ingen kamera i väskan (inte hjälper det heller att Sillen i taxin på väg hem garvar smålulligt och säger att hon hade kameran med sig grrr)
Roffade i alla fall åt mig lite vimmelbilder på nätet. =) Filmen var ok, maten var grym! Sällskapet var hur bra som hellst och kvällen var lyckad! Mer av den varan tack!
Nu ska jag iväg och träffa produktionsbolag!
 Tudiluuuu......


(bilder lånade från finest.se)

Kommentarer
Postat av: Sillen

GUMMAN! Tack för igår, det var mycket trevligt!

Vet dock inte vilket som verkligen var bäst, kvällen eller kuvertväskan!! =)



P.S Kameran var ändå urladdad!!



PUSSILUSS

2009-01-20 @ 12:15:58
Postat av: Mary

STOR kram till dig idag vännen...

2009-01-21 @ 07:02:15
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0