Weekend!

Äntligen!
I dag har jag käkat lunch med min kära pudding Cissi, alltid lika kul att skvallra om "gamla bygget" och man får alltid en lika stor vitaminkick av denna underbara människa! I kväll blir det förmodligen lite dinering med Sillen, om allt går som det ska( håller tummarna för dig vännen), och därefter, enligt tradition, Let's Dance såklart. Men först ett pass på gymet, planerar nämligen att trycka i mig lite onyttigheter under kvällen och för att över huvud taget befoga det för mig själv så tänker jag köra hårt en timme. Sola ska jag åxå göra, bara för att det är så skönt att ligga och koppla av i en kvart efter en hård arbetsvecka......mmm vad skönt.
Trevlig helg på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0