snörvel!

Vaknade upp i dag, halvt snorig, halvt febrig, ont i huve, lite ont i halsen, svullna bihålor och en m-värk som heter duga... ni vet en sån dag då man önskar att man bara kunde få sova bort. Stannar i vilket fall som hellst hemma i dag, men jobb lär det nog bli ändå... hemifrån. Till råga på allt så har jag den sjukaste träningsverken man kan drömma om, i ryggen..... fast det är ju ganska bra!
Ne ni, det bidde inget hus för oss denna gången. Budginingen pågår fortfarande och sist jag kolla så låg huset i över 600 000 svenska riksdaler över utgångspriset. Då kan ni tro att mäklaren satt ett lockpris! Jag har aldrig hört talats om en budgivning som denna, det har tamejfan pipit i mobilen en gång var femte minut i de senaste tre dagarna!
Så var det med det!

För att återgå till ett gammalt kärt ämne i brist på bättre saker att skriva så måste jag bara säga att jag spricker av längtan till vår och sommar. Jag dör bit för bit i kylan känner jag och det gör min hy och mitt hår åxå....... giv mig värme och sol!

(Halkidiki, Grekland 2007)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad synd! Känns långt bort med hus för våran del också.. DEPP! Vad säger du om radhus..? suck Och m-värk har jag också. Vad är detta? :-)

2009-02-19 @ 07:48:26
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Maria o Mäddy

Huvva, stackars Nikolina darlingen, inge vidare o va dålig, hoppas du kryar på dig snart och fort! Va trist me huset, men jag fattar inte hur dom kan lägga ut det för sååå mycket lägre pris än vad det nu kommer att gå för, borde förbjudas att locka på det där viset juhmorr

2009-02-19 @ 13:06:45
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Malin

Men fy så trist.... :( Hoppas ni hittar ERT hus snart. Kramis

2009-02-19 @ 15:53:05
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0