Picnik.com

Jag är helt såld, satt uppe till ett igår och lekte på picnik.com och fick en massa idéer. Hade även fotopapper hemma så jag började skriva ut foton och i dag ska jag inhandla massor av småramar, tänkte fylla en vägg med pimpade kort:


I dag kommer min älskade mor in till mitt jobb, jag ska följa med henne till den kinesiska tursitbyrån här brevid för att få all info om deras resa. Dom sticker nämligen till Kina i april och jag är så glad för deras skull. Sen ska vi käka lunch ihop och därefter ska hon följa med mig upp på kontoret, vi ska boka biljetter till Makedonien, tjohoo!
Vi har bestämt att åka i slutet på Maj, då det är lite billigare då. Ska bli så skönt att komma ner och få umgås lite med la familija, köra lite roadtrip och bara softa!


Nu mina vänner, arbait!

Kommentarer
Postat av: sillen

Vicken fiiiin bild :-) Puss!

2009-02-23 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0