Onsdag...

Ja mina vänner redan onsdag och jag har legat hemma in pain and agony  hela veckan. Har lite problem med magen och läkarna lyckas inte hitta problemet, idioter. Jag är så fruktansvärt less på hela Sveriges läkarkår just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen..... Tog i alla fall en massa prover förra veckan som jag skulle få svar på, men i stället lyckades dom tappa bort mina provsvar så igår for jag till Sofiahemmet för att ta nya prover, och jag tänkte att privatsjukhus på Östermalm, det kan inte bli fel, kosta vad faan det vill.... självklart ingav läkaren förtroende och tog sig tid och lyssnade på mig. Han sa att han skulle återkomma med provresultat i morgon bitti ( dvs i morse )... Nu är hon vid lunch och han har inte ringt... jag väntar fortfarande. Ont har jag åxå, och jag tänker inte ge mig förräns nån förklarar för mig varför jag har så ont.... Det kan inte vara "normalt"...... Så sjukt less på livssituationen just nu mina vänner så ni anar inte.....

Kommentarer
Postat av: Mary

Gumman min, huu jag lider me dig, och satans otyg till läkare! Men jag ska plåstra om dig så gott det går på fredag, allt jag bara kan! Puss lilla vän

2009-02-04 @ 12:16:21
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Malin

Stor, stor, stor kram till dig!!

2009-02-04 @ 20:18:04
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0