Jackman

Satt uppe sent igår och kollade reprisen på Oscarsgalan, och jag måste säga att jag är kär i Hugh Jackman. Han har verkligen allt man kan önska sig i en man... yum yum. Så charmig, snygg och yummilicious... Jag vet att Tinör håller med, eller hur =)


En sak som jag dock tyckte var skitjobbig var att titta på Brangelina ihop... Jag är helt och hållet för Team Jennifer och kommer aldrig se på varken Braddan eller Jolie på samma sätt som förr, Har bojkottat duckfaces alla filmer och kommer nog att fortsätta.... Appropå DUCKFACE!!! Vad i helvette... Var det någon som såg Duckface-Rosing igår på femman... Bruden är ju helt demolerad i facet... hon ser ut som att hon blivit misshandlad och försöker dölja det med så mycket rosa läppglans som det bara går.....Förnedringstv i hög grad! Vilken sopa! Ush, och det som stör mig mest är att man ändå inte kan låta bli att kolla.... måste skärpa mig och handla lite böcker på bokrean tror jag!

Nu ska jag försöka få mig en frisörtid igen... Klippte mig aldrig när jag var där sist och nu ser man ut som en kvast i skallen... det måste vi ändra på!
Ha en bra dag mina vänner och darlings!

Kommentarer
Postat av: Maria o Mäddy

Haha, jag håller med ang Rosings progam, tror du inte jag kikade jag me, och det är helt sjukt vad bruden är wackooooo, men liksförbaskat vill man sitta där o generas över allt idiotiskt hon gör o säger! jaja, tur man är så jädrans bra själv, VI Ä BÄST. Ha en bra du oxå gums, hoppas du hittar en klipptid! PUSS

2009-02-25 @ 09:27:48
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: sillen

haha, satt också och tittade på förnedrings-tvn igår.....Och Hugh har sååå den näsan och läpparna vi pratade om på collage :-) Pussiluss

2009-02-25 @ 15:26:55
Postat av: Nina

Å du känner mig sååååå väl =) Puss

2009-02-25 @ 15:36:49
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0