Home sweet home

Nu när jag äntligen storstädat, vilket inte händer så ofta, så passar jag på att lägga upp lite bilder på vårt så gott som färdiga hem.... Som vi kämpat men nu är det näst intill perfa!

Köket:






Vardagsrummet:




(Oj vilka konstiga fläckar det blev här då!)


(Obs! Bortse från de röda foppa tofflorna som borde vara ute på balkongen)

Vad tror ni, blir det bra mäklarbilder?? Haha jag kanske ska mäkla själv =) Tror jag skulle göra det ganska bra!

Puh nu är jag helt färdig... snart blir det ett låångt bad, sen lite epilator (ajajaj) och fixa naglar inför stundande kvällen på stan!

Kommentarer
Postat av: MariaMaroska

Fint FINT, och möblerna i vrummet ser hur sköna ut som helst!!!

2009-02-15 @ 07:27:52
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0