Headhuntad...


Jag visste väl att jag var värd nåt, även om det inte känns så ibland. Det var länge sedan detta hände, men igår blev jag headhuntad. En konkurrent till mitt gamla jobb vill absolut komma i kontakt med mig och prata jobb! Bring it on!
Om dom lägger på några hundra tusen på min årslön så skulle jag lätt kunna tänka mig att gå tillbaka till pingvinbranchen (IT). Där vet jag ju vad jag gör i alla fall! Haha!
Inget hus i sikte än i alla fall, satans människor som ska buda utav bara helskotta, det var tydligen fortfarande 7 STYCKEN KVAR i budgivningen !!!! Helt hysteriskt!

Näe i dag har jag i alla fall tagit mig i kragen och packat träningsväskan, äntligen..... Det blir Rygg och Biceps och därefter 20 minuter på löpbandet! Tanken är att jag ska komma iväg på luchen, vilket blir perfa eftersom jag ändå inte har någon att hänga med på bygget....
Borde inte vara så svårt att ta sig ner då Sats ligger vägg i vägg med bygget!
Wish me luck både här och där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0