Fettisdagen 2009


I dag mina vänner ska det ätas semla för första gången på många år... Vet inte om jag är så förtjust i semlor egentligen och jag har nog aldrig ätit en hel, men i dag har min kollega specialbeställt en laktosfri semla bara för mig och detta ska banne mig firas med att jag ska försöka stoppa i mig hela!
För övrigt så har jag sån sjuk träningsverk i ljumskarna av alla ställen så jag ser nog ganska rolig ut när jag går...
Jag sov riktigt bra i natt så i dag känner jag mig utvilad och fräch, förutom att jag har en nacke som lever ett eget liv... Kiropraktorn hjälpte inte ett dugg, så slöseri med pengar var det kan jag känna! Måste köpa ny kudde bums...

I kväll blir det träning med T igen, vi ska banne mig klara beach 2009, därmed basta....
Nu, återigen arbait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0