Drömhuset...

Var kanske just ett drömhus, eller så har mäklaren gjort en riktig fuling och satt ett så sjukt lockpris så det heter duga... Vi ska fajtas in i det sista men med tanke på att det var mellan 50-60 tokintresserade familjer på en och samma visning och mäklarassistenten erkännde att utgångspriset var för lågt och att dom mer eller mindre räknade med att huset skulle gå upp med en halv miljon till, så kan det vara ganska kört... Men vi ska räkna och vända på varje öre för att kunna ge budarna en god match!
Det positiva i det hela är att vi verkar göra ett kap med vår lägenhet i alla fall... synd bara att man inte har några millar skräpandes på banken!

I dag blir det i alla fall kort dag, jag ska till kiropraktorn kl 14 och äntligen få ordning på min satans nacke, hoppas jag!
Nu: springa till bussen!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Neej, shit vad folk!!! Ojda, jaa då fattar jag att ni är lite besvikna, men jag håller alla tummar o tår! Puss darling o ha en bra dag!

2009-02-16 @ 07:35:28
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0