budgivning pågår...



Det är fullt ös på budgivningen och jag kan allvarligt säga att så nervös som jag är nu.... vet inte om det hänt förr... Som Sillen sa, det är en riktig nagelbitare... Vi är som sagt inte ensamna om att vilja ha lilla drömkåken!
Nu är det mycket tjat om huset, men jag kan inte tänka på så mycket annat...
För att försöka koppla av en stund i kväll ska vi i alla fall följa med Missy T och Nicke på ännu en husvisning... vi följer varandra, Deras hus har ett spa för 10 personer, det är grejor det!
Ne nu ska jag fortsätta vara nervös och äta upp sista godisbiten i påsen som jag tryckte i mig innan lunch!
Förresten, är det nån som har några hundra tusen som ligger och skräpar så är ni välkommna att hjälpa till i budgivningen, jag lovar att ni får komma å hänga hos oss varje dag då =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ledsen sweetiepie men jag behöver alla miljoner i portföljen till mitt eget projekt. ;)

2009-02-17 @ 20:52:30
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0