aj aj aj

Än en gång har jag fått en så sjuk nackspärr så jag varken kan vända mig åt höger eller vänster. Jag halkade i mördarbacken i går morse och small upp samma ställe som jag gjorde sist när jag åkte skridskor på sjön..... har inte sovit en blund i natt och påsarna hänger ner till knäna.....vet inte varför jag är så himla känslig i nacken jämt... För några år sen så hade jag nackspärr var och varannan dag, men sen köpte jag en anatomisk tempur kudde och nackspärren var puts väck, men nu är det tillbaks och det med besked... Jag kanske måste skaffa en ny kudde, dom tar ju slut efter nåt år, tappar hela grejen liksom. Hur som hellst skulle jag behöva en rejäl massage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0