Reseplan Fixad!

Reseplan

Haha, vad tycker ni om min snygga reseplan?

Jag har ju en ganska häftig resa framför mig. Den 4 Oktober flyger jag, Helena och lilla Molly ner till Barcelona för att möta upp våra grabbar D och Johan ( som bilar ner veckan innan för att fiska i Ebro-deltat ). I Barca har vi hyrt lägenhet och vi kommer att hänga ihop där Lördag-Tisdag. Sen flyger Johan, Helena och Molly hem och jag och D bilar vidare till Andorra, där vi planerar att stanna över natten. Onsdag morgon bär det av mot Paris, oui oui je taime lavi =), där vi stannar i två nätter innan vi åker vidare mot Amsterdam. Därefter (lördag någongång) bär det av mot Köpenhamn och sedan tillbaks till Stockholm. Mycket att hinna med på en vecka men såååå kul!
Tips på saker att göra i Paris tas gärna emot =) (SHOPPA, SHOPPA OCH LITE SHOPPA KANSKE??)

Kommentarer
Postat av: bruch lee le

Inga tips på paris, men säkert nått till amsterdam...

2008-09-18 @ 00:24:43
Postat av: Nikolina

Alla tips tas tacksamt emot =)

2008-09-18 @ 09:06:17
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0