Läkare....

Nu e jag så trött å irriterad på sveriges läkarkår så det inte är sant. Jag har väntat i flera månader på min remiss för att få komma till Farsta läkarhus för att lasra bort mina födelsemärken, eftersom jag inte kan skära bort dom. Min hud överläker nämligen och jag får helt groteska ärr. Tror ni hon gör nåt när jag kommer dit??? Nej, hon erbjuder sig att skära bort dom, men hon tänker inte lasra inte för det anser hon är ett kosmetiskt ingrepp och det får jag söka upp en plastikkirurg för ( hon tom rekomenderar tre...), fast hon anser att mina födelsemärken är i vägen och hon ser hur jag rivit upp dem flera gånger och fått dom att blöda, men icke sa nicke.... sen var det tack och hej!!!
Jag blir så jäkla less.......


Kommentarer
Postat av: Maria

NEEJ vad fan säger du?? Ä hon helt insane läkarfanstyget??? Vilket pucko... Fast jaa, dom jag var till var ju inge bättre, dom sa ju exakt likadant, och jag hade ju en i vägen i ögonlocket typ... Märkligt det där alltså.. Men jag kan iaf tala om att nu ä mina skorpor borta o man ser knappt att det funnits en fläck... hihi.

Tycker du ska gå till dom som lasrar iaf, det kanske är värt det?!?! För mig var det verkligen det. KRAM

2008-09-30 @ 20:01:58
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0