Dagens agenda!


Dagens fläta♥

Fullt ös, som vanligt. Har suttit i möte med reklambolag på morgonen, gick väldigt bra om jag själv får säga. Närmast väntar möte med the big Boss!
Efter det ska jag till Farsta läkarhus och förhoppningsvis lasra bort födelsemärken som jag inte vill ha. Efter det måste jag framkalla lite bilder från Gran Canaria, då jag tänkte göra ett foto album till Mamma i födelsedagspresent. Blir nog en sväng i Farsta Centrum åxå, har bland annat tokslut på deo, vilket inte e så frächt kanske, hihi.
Sen är det hem och tvätta för hela slanten, annars har jag ju inget att packa till min resa ju.
Saknar DannyBoy massvis men det är så nice att veta att nästa gång vi ses så är det i Barcelona på söndag, vilket gör det hela lite lättare =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad söt du är gums! Och du, laserborttagningen av leverfläckarna funka finfint.. nu har jag bara en skorpa kvar i pannan, resten ä borta i ansiktet, känns hur bra som helst, så det blir mera laser även för moa ;o)) Puss

2008-09-30 @ 12:07:00
URL: http://nyttliv.blogs.se
Postat av: bitte

snyggt

2008-09-30 @ 15:11:17
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0