Då var man som alla andra då....

Skriver mitt första inlägg

Jag har suttit i timmar och läst diverse bloggar, allt från mina vänners till totalt okända människor som jag på någotvis lärt känna. Många har varit på mig om att jag åxå borde skaffa en blogg, men fått svaret, Nej, Nej och åter Nej! Men så sitter jag här ändå, skriver det första inlägget i min egna blogg. Vad säger man, ja så kan det gå. Anledningarna är nog många. Först och främst känner jag att jag har en hel del tankar och funderingar som jag inte vet vad jag ska göra av, å då kanske det passar bra att skriva av sig. Den andra anledningen är att jag tillbringar ganska mycket tid med att läsa mina vänners bloggar, vilket verkar vara det sättet vi träffas och kommunicerar på nuförtiden. Läser man inte bloggen har man ingen aning om vad som händer i era liv mina kära vänner, men då ska ni få läsa om mitt liv åxå, haha, så lätt kommer ni inte undan. En tredje anledning är att jag ofta känner behov av input från andra angående mitt liv, och varför inte låta helt främmande och oberoende människor ta del av ens innersta och döma en..... Hmm, undrar om jag pallar detta, ja vi får se hur det går. Jag är ju ganska stark eller nåt =)
Hur som hellst så måste jag nog jobba nu, musikbranchen är tuff så jag får passa mig så jag inte åker ut med huvet före =P
Kram på er där ute i Cyber....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0